Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/56316
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Роль оцінки ефективності банківської реклами
Other Titles Role of efficiency estimation of the bank advertising
Authors Гузь, М.М.
ORCID
Keywords банківський маркетинг
банковский маркетинг
bank marketing
банківська реклама
банковская реклама
bank advertising
оцінка ефективності
оценка эффективности
efficiency estimation
Type Article
Date of Issue 2007
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/56316
Publisher Українська академія банківської справи Національного банку України
License
Citation Гузь, М.М. Роль оцінки ефективності банківської реклами [Текст] / М.М. Гузь // Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України: збірник наукових праць. – Суми: УАБС НБУ, 2007. – Т. 19. – С. 364–368.
Abstract В статті акцентується увага на важливості оцінки ефективності банківської реклами. Розглянуто різні методики визначення ефективності реклами та аргументовано комплекс індексів та показників для визначення загального ступеня ефективності банківської реклами.
An attention on importance of efficiency estimation of the bank advertising is accented in the article. The different methods of determination of advertising efficiency are considered and complex of indexes for determination of general degree of the bank advertising efficiency are argued.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

China China
2530
Germany Germany
23
Greece Greece
1
Ireland Ireland
9281
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
135539
United Kingdom United Kingdom
68402
United States United States
36730
Unknown Country Unknown Country
135538

Downloads

China China
2
Germany Germany
25
Lithuania Lithuania
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
388052
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
68403
Unknown Country Unknown Country
11

Files

File Size Format Downloads
Huz_Bankivska_reklama.pdf 1,28 MB Adobe PDF 456496

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.