Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/55979
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Аналіз клієнтів банків та оцінювання послуги іпотечного кредитування: наслідки політики сегментації ринку
Other Titles A bank customer analysis and mortgage services evaluation: implications of market segmentation policies
Authors Міланокіс, Дж.
ORCID
Keywords банківський маркетинг
обслуговування іпотечного кредиту
сегментація ринку
профіль клієнта
bank marketing
mortgage services
market segmentation
customer profile
Type Article
Date of Issue 2007
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/55979
Publisher Українська академія банківської справи Національного банку України
License
Citation Міланокіс, Дж. Аналіз клієнтів банків та оцінювання послуги іпотечного кредитування: наслідки політики сегментації ринку [Текст] / Дж. Міланокіс // Банки та банківські системи. - 2007. - № 3. - C. 150-165.
Abstract Мета даної наукової статті - дослідити фактори сегментації ринку, а також ставлення та думки клієнтів банків щодо позик на купівлю житла. За останній час ринок іпотечних кредитів Греції зазнав щорічного підвищення відсаткової ставки. науковці провели кількісне дослідження - стуктуроване анкетування 183 респондентів, що мешкають в регіоні Афін, яке показало позитивне ставлення до кредитування для купівлі першого основного житла та купівлі землі (серед 50% опитуваних). Забезпечення необхідною інформацією досліджувалося через особисте спілкування зі спеціалізованим банківським персоналом. Головний критерій вибору банків - вже існуюча співраця з банком з прийняттям до уваги рекомендацій брокерів, агентів з нерухомості та юристів.
The scope of this paper is to examine market segmentation factors,as well as, bank custemer attitudes and beliefs towards housing loans. The Greek mortgage market has experienced great developments in the latest years with high annual growth rates. Quantitative reseach was carried out by means of structured questionnaires with 20 items at a sample of 183 respondents in the area of Athens. Reseach found out that respondents are well-disposed towards house loans in order to purchase primary residence and half in order to purchase land.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

China China
2230
Germany Germany
230
Greece Greece
1
Ireland Ireland
26983
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
275878
United Kingdom United Kingdom
138496
United States United States
2213057
Unknown Country Unknown Country
275877

Downloads

Germany Germany
21
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
773664
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
2213059
Unknown Country Unknown Country
7

Files

File Size Format Downloads
Milonakis_Market.pdf 498 kB Adobe PDF 2986753

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.