Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/55435
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Діагностичне значення проявів ВІЛ/СНІД у ротовій порожнині
Authors Коркішко, С.О.
ORCID
Keywords ВІЛ/СНІД
ВИЧ/СПИД
HIV/AIDS
ротова порожнина
ротовая полость
oral cavity
Type Conference Papers
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/55435
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Коркішко, С.О. Діагностичне значення проявів ВІЛ/СНІД у ротовій порожнині [Текст] / С.О. Коркішко; наук. кер. Л.В. Куц // Актуальні питання теоретичної та клінічної медицини : збірник тез доповідей V Міжнародної науково-практичної конференції студентів та молодих вчених, м. Суми, 20-21 квітня 2017 р. / Відп. за вип. М.В. Погорєлов. – Суми : СумДУ, 2017. – С. 243.
Abstract Актуальність: На даний час ВІЛ-інфекція є однією з основних проблем людства. Щороку у світі помирає близько 1,5 млн людей. За оцінками ВООЗ Україна посідає одне з перших місць з цього захворювання. При вчасному виявленні хвороби можна попередити подальше її поширення і розвиток. Відомо, що частими органами-мішенями є глотка, слизова порожнини рота та гортань Мета. Метою нашого дослідження було виявити діагностичне значення проявів ВІЛ у ротовій порожнині.
Appears in Collections: Наукові видання (НН МІ)

Views

China China
1
Germany Germany
1
Greece Greece
1
Ireland Ireland
3908
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
27735
United Kingdom United Kingdom
13996
United States United States
7810
Unknown Country Unknown Country
27734

Downloads

China China
2
Germany Germany
1
Ireland Ireland
3907
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
81188
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
13997
Unknown Country Unknown Country
3

Files

File Size Format Downloads
Korkishko_diahnostychne.pdf 744,04 kB Adobe PDF 99100

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.