Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/54865
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Соціально-психологічний аспект формування довіри клієнтів до комерційного банку
Other Titles Socio-psychological aspects of customer confidence in commercial banks
Authors Черняков, О.В.
Сергієнко, Ю.В.
ORCID
Keywords соціально-психологічний аспект
довіра клієнтів
социально-психологический аспект
доверие клиентов
socio-psychological aspect
customer confidence
Type Article
Date of Issue 2003
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/54865
Publisher Українська академія банківської справи Національного банку України
License
Citation Черняков, О.В. Соціально-психологічний аспект формування довіри клієнтів до комерційного банку [Текст] / О.В. Черняков, Ю.В. Сергієнко // Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України: зб. наук. праць. – Суми: УАБС НБУ, 2003. – Т. 8. – C. 191-195.
Abstract У статті досліджено соціально-психологічний аспект формування довіри клієнтів до комерційного банку.
The article deals with socio-psychological aspects of customer confidence in commercial banks.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

France France
1
Germany Germany
31
Ireland Ireland
5289
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Ukraine Ukraine
34375
United Kingdom United Kingdom
18179
United States United States
10575
Unknown Country Unknown Country
34374

Downloads

China China
1
Germany Germany
10576
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
102832
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
102828
Unknown Country Unknown Country
16

Files

File Size Format Downloads
Cherniakov_customer_confidence.pdf 522,83 kB Adobe PDF 216256

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.