Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/52729
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Специфічні проблеми міжнародної реклами та рекомендації щодо їх вирішення
Other Titles Specific difficulties in international advertising and recommendation to address them.
Authors Omelchenko, Yuliia Valeriivna
ORCID
Keywords реклама
міжнародна реклама
конкуренція
international advertising
advertising
competition
Type Article
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/52729
Publisher Видавничий дім "Гальветика"
License
Citation Чала Ю.В. Специфічні проблеми міжнародної реклами та рекомендації щодо їх вірішення / Ю.В. Чала // Вісник Одеського національного університету імені І. І. Мечникова. – Одеса, 2014. – Т. 19. – Вип. 1/1. - С. 70-79.
Abstract У статті наведений аналіз теоретичних аспектів впровадження міжнародної реклами та просування товарів на нові ринки споживачів. Визначено сутність та основні завдання міжнародної реклами товарів та послуг. Проаналізовано основні проблеми, що виникають під час реалізації реклами на міжнародному рівні. Виокремлено основні загальні та специфічні проблеми міжнародної реклами, що створюють перешкоди для її просування. Наведено приклади виникнення специфічних труднощів міжнародної реклами в різних країнах світу. В рамках визначених особливих проблем зовнішньої реклами запропоновано основні способи їх вирішення.
The article offers an analysis of the theoretical aspects of the implementation of international advertising and promotion of products to new markets of consumers. The essence and the main task of the international advertising goods and services. The basic problems encountered during the implementation of advertising internationally. Author determined the basic general and specific problems of international advertising, creating obstacles to its progress. Examples of occurrence of specific international problems of advertising in different countries. Within certain particular problems of outdoor advertising provides the main ways to solve them.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

China China
5186
France France
1
Germany Germany
2
Greece Greece
10371
Ireland Ireland
225654
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1296
Poland Poland
515
Romania Romania
1
Spain Spain
41239
Ukraine Ukraine
12055326
United Kingdom United Kingdom
6028960
United States United States
33992127
Unknown Country Unknown Country
12055325

Downloads

Canada Canada
1
China China
2
France France
10371
Germany Germany
1107546
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
225652
Romania Romania
1
Russia Russia
1
Spain Spain
41240
Ukraine Ukraine
64416017
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
64416005
Unknown Country Unknown Country
12

Files

File Size Format Downloads
Chala_Spetsefichni _roblemy.pdf 268,91 kB Adobe PDF 130216851

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.