Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/52671
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Оптимізація ємоційних станів у студентів методами тілесно-орієнтованой психотерапії
Other Titles Optimization of the emotional states of the students methods of body-oriented psychotherapy
Authors Ніколаєнко, С.О.
ORCID
Keywords эмоциональные состояния студентов
телесно-ориентированная терапия
телесно-ориентированные упражнения
emotional state students
body-oriented therapy
body-oriented exercises
Type Article
Date of Issue 2007
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/52671
Publisher НПУ імені М. П. Драгоманова
License
Citation Ніколаєнко С.О. Оптимізація ємоційних станів у студентів методами тілесно-орієнтованой психотерапії / С.О. Ніколаєнко // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія № 12. Психологічні науки : зб. наукових праць. - № 16 (40). - К. : НПУ імені М.П. Драгоманова, 2007. - С. 225-230.
Abstract Стаття присвячена проблемі оптимізації емоційних станів у студентів педагогічного вузу методами тілесно-орієнтованої терапії. Пропонується комплекс тілесно-орієнтованих вправ, аналізується ефектівность його використання.
The article deals with optimization of the emotional states of students of pedagogical high school methods of body-oriented therapy. Proposed a set of body-oriented exercises efektivnost analyzed using it.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Germany Germany
48218
Greece Greece
2980
Ireland Ireland
14629
Lithuania Lithuania
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
517958
United Kingdom United Kingdom
259521
United States United States
2866918
Unknown Country Unknown Country
517957

Downloads

China China
2
Germany Germany
28
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
1505655
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
2866919
Unknown Country Unknown Country
2

Files

File Size Format Downloads
Nikolaienko_Optymizatsiia_iemotsiinykh_staniv.pdf 756,24 kB Adobe PDF 4372609

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.