Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/52000
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Врахування впливу «агентів» у процесі визначення ефективності маркетингових комунікацій банку на основі ієрархічної моделі ефектів
Other Titles Taking into account “agents” influence in the process of bank marketings communications efficiency determination which is based on the hierarchical model of effect
Authors Гузь, М.М.
ORCID
Keywords ефективність комунікаційних витрат
маркетингові комунікації банку
кількість споживачів
інформування
efficiency of communication charges
banks marketings communications
amount of users
informing
Type Article
Date of Issue 2009
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/52000
Publisher ДВНЗ "УАБС НБУ"
License
Citation Гузь, М. М. Врахування впливу «агентів» у процесі визначення ефективності маркетингових комунікацій банку на основі ієрархічної моделі ефектів [Текст] / М. М. Гузь // Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України : зб. наук. пр. / Державний вищий навчальний заклад "Українська академія банківської справи Національного банку України". – Суми, 2009. – Т. 27. – С. 300–305
Abstract У статті надано методичні рекомендації щодо кількісного визначення показника ефективності маркетингових комунікацій банку на різних етапах ієрархії соціально-психологічного стану споживача, що формується під дією комплексу просування. Враховується вплив «агентів» при визначенні ефективності комунікаційних витрат банку
The methodical recommendations are quantitative estimation of marketing communication process’ efficiency at the bank on the different hierarchical stages of socially-psychological customer’s state which is formed under the action of advancement complex are presented in the given article. Influencing of «agents» is taken into account at determination of expenses efficiency on the bank’s marketing communication
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

China China
1
France France
1
Germany Germany
31
Greece Greece
1
Ireland Ireland
8646
Italy Italy
2
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1121
Ukraine Ukraine
144397
United Kingdom United Kingdom
50375
United States United States
731777
Unknown Country Unknown Country
144396

Downloads

China China
2
Germany Germany
17291
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
382807
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
731777
Unknown Country Unknown Country
4

Files

File Size Format Downloads
Huz_Vrakhuvannia_vplyvu_ahentiv.pdf 351,39 kB Adobe PDF 1131884

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.