Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/51950
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Аналіз комунікаційного впливу маркетингових програм на споживачів в процесі оцінки ефективності управління маркетинговими комунікаціями банківських операцій
Other Titles An analysis of marketing communications programs influence on clients in the process of bank transactions marketings communication management efficiency estimation
Анализ коммуникационного воздействия маркетинговых программ на потребителей в процессе оценки эффективности управления маркетинговыми коммуникациями банковских операций
Authors Гузь, М.М.
ORCID
Keywords маркетингові комунікації банку
маркетинговые коммуникации банка
bank’s marketing communications
оцінка ефективності
оценка эффективности
estimation of efficiency
цільова комплексна програма
целевая комплексная программа
special purpose complex program
соціально-психологічний стан споживача
социально-психологическое состояние потребителя
socially-psychological consumer state
Type Article
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/51950
Publisher Національний гірничий університет
License
Citation Гузь М. М. Аналіз комунікаційного впливу маркетингових програм на споживачів в процесі оцінки ефективності управління маркетинговими комунікаціями банківських операцій [Текст] / М. М. Гузь // Науковий вісник Національного гірничого університету. – Дніпропетровськ, 2010. – № 2. – С. 95-98
Abstract У статті розкриваються основні питання формування цільових комплексних програм по просуванню банківських послуг на цільовий ринок, проведений аналіз їх комунікаційного впливу на споживача в процесі оцінки ефективності управління маркетинговими комунікаціями банківських операцій. Відповідно до ієрархічної піраміди ефектів визначені соціально-психологічні стани споживача, що формується під впливом маркетингових комунікаційних програм.
The basic questions of forming special purpose communication programs for advancement of bank services, analysis of the marketing communication programs influence on the customer is conducted in this article. According to the hierarchical pyramid of effects the socially-psychological consumer states which is formed by marketing communication programs are certain.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

France France
2
Germany Germany
34656
Greece Greece
1
Ireland Ireland
183435
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
2037
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
3607615
United Kingdom United Kingdom
607380
United States United States
14891102
Unknown Country Unknown Country
1206614

Downloads

China China
2
France France
1
Germany Germany
3
Lithuania Lithuania
1
Norway Norway
1
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
9249361
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
9249358
Unknown Country Unknown Country
6

Files

File Size Format Downloads
Huz_Marketynhovi_komunikatsii.pdf 381,96 kB Adobe PDF 18498735

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.