Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/51270
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Показники економічної ефективності інноваційних технологій у банківській сфері (на прикладі дистанційного банківського обслуговування)
Other Titles Parameters of economic efficiency of innovative technologies in the banking (on the example of development of remote bank service)
Показатели экономической эффективности инновационных технологий в банковской сфере (на примере дистанционного банковского обслуживания)
Authors Вахнюк, С.В.
ORCID
Keywords інновація
інноваційна технологія
економічна ефективність
банківська діяльність
дистанційне банківське обслуговування
банківська операція
показник ефективності
innovation
innovative technologу
economic efficiency
bank activity
remote bank service
bank transaction
index of efficiency
инновация
инновационная технология
экономическая эффективность
банковская деятельность
дистанционное банковское обслуживание
банковская операция
показатель эффективности
Type
Date of Issue 2005
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/51270
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Вахнюк, С. В. Показники економічної ефективності інноваційних технологій у банківській сфері (на прикладі дистанційного банківського обслуговування) [Текст] : автореферат... канд. екон. наук, спец.: 08.02.02 - економіка та управління науково-технічним прогресом / С.В. Вахнюк - Суми : СумДУ, 2005. - 19 с.
Abstract У роботі досліджено теоретичні і методичні засади оцінки економічної ефективності інновацій у банківській діяльності на прикладі технологій, що забезпечують надання дистанційних фінансових послуг, та запропоновано практичні рекомендації щодо їх використання для вдосконалення банківського обслуговування в Україні. Поглиблено сутність поняття інноваційних технологій стосовно дистанційного банківського обслуговування на основі узагальнення зарубіжного досвіду. Обґрунтовано перспективні напрямки інноваційної діяльності в банківській системі України. Досліджено роль інноваційних технологій в розвитку сучасного комерційного банку, яку розкрито через систематизацію основних вимог, що ставляться до сучасних технологій надання інтерактивних фінансових послуг, з метою підвищення ефективності управління інноваційною діяльністю комерційних банків. Розроблено нові методичні підходи до оцінки ефективності інновацій у банківській сфері на основі пропонованого комплексу показників, які відображають рівень споживчої та технологічної привабливості технологій дистанційного банківського обслуговування. Запропонована методика визначення цін на банківські операції, що здійснюються внаслідок використання інноваційних технологій, яка полягає у встановленні окремої ціни на кожну з них, для досягнення прогнозованого рівня збільшення доходів фінансових організацій.
The thesis deals with theoretical and methodical bases of estimation of economic efficiency of innovations in bank activity on the example of which provide the remote financial service. The practical recommendations concerning the usage of these technologies for the improvement of bank service in Ukraine are offered. The concept of essence of innovative technologies in relation to remote bank service on the basis of generalization of foreign experience is deepened. Perspective directions of innovative activity in the banking system of Ukraine are substantiated. The role of innovative technologies in development of modern commercial bank, which is exposed through systematization of the basic requirements made to modern technologies of granting of interactive financial services is explored. The new methodical approaches of estimation of efficiency of innovations in a bank sphere are developed using the offered complex of indexes, which represents the level of consumer and technological attractiveness of technologies of remote bank service.
В работе исследованы теоретические и методические основы оценки экономической эффективности инноваций в банковской деятельности на примере технологий, которые обеспечивают предоставление дистанционных финансовых услуг, и предложены практические рекомендации относительно их использования для усовершенствования банковского обслуживания в Украине. Проведенный в работе анализ мирового опыта развития инновационных технологий в банковской деятельности позволяет выделить основные принципы, которым должны отвечать современные инновационные технологии банковского обслуживания. Согласно этим принципам, к современному дистанционному обслуживанию клиентов банковских учреждений можно отнести следующие технологии, используемые украинскими банками: управление банковскими счетами с использованием специализированного клиентского программного обеспечения, управление банковскими счетами через Интернет и Webбраузер, управление банковскими счетами с использованием персональных мобильных платформ.
Appears in Collections: Автореферати

Views

Germany Germany
3219
Greece Greece
6398
Ireland Ireland
24787
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1025033
Ukraine Ukraine
171093
United Kingdom United Kingdom
86352
United States United States
49573
Unknown Country Unknown Country
171092

Downloads

China China
1
France France
5
Germany Germany
49574
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
5
Norway Norway
1
Russia Russia
5
Ukraine Ukraine
1537549
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
512517
Unknown Country Unknown Country
512518

Files

File Size Format Downloads
Vakhniuk_Pokaznyky_ekonomichnoi_efektyvnosti.pdf 513,28 kB Adobe PDF 2612177

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.