Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/50982
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Public relations performance in the context of forming of positive bank’s reputation
Other Titles Public relations в контексте формирования позитивной репутации банка
Public relations в контексті формування позитивної репутації банку
Authors Rozkoshnaya, H.
Dubovyk, S.
Bondarenko, Alla Fedorivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0002-8439-1787
Keywords PR-activity
PR-value
media-activity
target group
information value
PR-technology
RC-Index
stakeholders’ group
PR-діяльність
діяльність ЗМІ
зв`язки з громадськістю
інформаційне значення
PR-технологія
група посередників
RC-індекс
PR-деятельность
связи с общественностью
PR-технология
RC-индекс
информационное значение
Type Article
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/50982
Publisher
License
Citation Rozkoshnaya, H. Public relations performance in the context of forming of positive bank’s reputation [Text] / S. Dubovyk, A. F. Bondarenko, H. Rozkoshna // Key instruments of human co-existence organization: economics and law : materials digest of the XIIth International Scientific and Practical Conference (October 27 – November 1, 2011). - Management and economical sciences. - Kiev, London, 2011. - P. 92-95.
Abstract This paper considers the actuality of implementation of the public relations performance evaluation in banking. The list of basic methods and instruments for estimation of results of PR-activity and directions of their development is investigated. The key features of PR, which must be taken into account at the estimation of his efficiency, are determined. The author examines the scope of the Ukrainian National index of communication effectiveness (RC-Index) and proposes measures of improving the methodology for its calculating.
В статті висвітлюються питання стосовно актуальності проведення оцінки стану забезпечення зв`язків з громадськістю у банківській сфері. Представлені основні методи та інструменти щодо здійснення вищезазначеної оцінки. Досліджувалася можливість вдосконалення методики обчислення та використання Українського національного індексу ефективності комунікації для банків.
В статье освещаются вопросы относительно актуальности проведения оценки состояния обеспечения связей с общественностью в банковской сфере. Представлены основные методы и инструменты по осуществлению вышеупомянутой оценки. Исследовалась возможность совершенствования методики исчисления и использования Украинского национального индекса эффективности коммуникации для банков.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

France France
1
Germany Germany
19
Greece Greece
1
Ireland Ireland
15218
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
160266
United Kingdom United Kingdom
45316
United States United States
232787
Unknown Country Unknown Country
14
Vietnam Vietnam
3983

Downloads

China China
2
Germany Germany
20
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
160267
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
87739
Unknown Country Unknown Country
2
Vietnam Vietnam
1

Files

File Size Format Downloads
Rozkoshnaya_Dubovyk.pdf 480,67 kB Adobe PDF 248033

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.