Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/50866
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Some aspects of an ESP teacher development
Other Titles Деякі аспекти професійного розвитку викладачів англійської мови для професійного спілкування
Authors Khodtseva, Alla Oleksandrivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0003-4226-0866
Keywords professional development
effectiveness
reflective approach
професійний розвиток
ефективність
рефлективний підхід
Type Article
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/50866
Publisher Praha publishing house “Education and Science”
License
Citation Khodtseva, A. Some aspects of an ESP teacher development / A. Khodtseva // Veda a vznik-2013/2014. Dil23.Filologicke vedy. – Praha : Praha publishing house "Education and Science" s.r.o. - Р. 45-49.
Abstract The article describes in-service teacher training courses and peer observations as possible ways of an ESP teacher professional development.
В статті розглядаються можливості професійного розвитку викладачів англійської мови для професійного спілкування на прикладі курсів підвищення кваліфікації та взаємовідвідування занять.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
Finland Finland
1
Germany Germany
23029
Greece Greece
1
Ireland Ireland
111565
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
510
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
1598411
United Kingdom United Kingdom
800401
United States United States
8934050
Unknown Country Unknown Country
1598410
Vietnam Vietnam
6652

Downloads

China China
367448
Germany Germany
2
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
13303
Pakistan Pakistan
1
Russia Russia
1
Spain Spain
1
Taiwan Taiwan
1
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
4795065
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
8934050
Unknown Country Unknown Country
3
Vietnam Vietnam
1

Files

File Size Format Downloads
Khodtseva_Deiaki_aspekty_profesiinoho_rozvytku.pdf 511,35 kB Adobe PDF 14109879

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.