Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48796
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Стратегічні вектори промоції міста Суми
Authors Prokopenko, Olha Volodymyrivna
Romaniuk, Yaroslavna Serhiivna  
Фесенко, Л.Ю.
ORCID http://orcid.org/0000-0003-0654-6242
Keywords міжміська конкуренція
intercity competition
междугородная конкуренция
маркетингова стратегія
marketing strategy
маркетинговая стратегия
глобалізація
globalization
глобализация
Type Conference Papers
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48796
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Прокопенко, О.В. Стратегічні вектори промоції міста Суми [Текст] / О.В. Прокопенко, Л.Ю. Фесенко, Я.С. Романюк // Міжнародна стратегія економічного розвитку регіону : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 17 березня 2016 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. - Суми : СумДУ, 2016. - С. 69-71.
Abstract Одним із наслідків глобалізації є міжміська конкуренція як на державному, так і на міжнародному рівнях. У зв'язку з цим фактом з'явилася необхідність у розвитку міста на основі маркетингового підходу. Маркетинг міста передбачає просування міста з метою стимулювання економічного, соціального і культурного розвитку. Розвиток міста на основі маркетингового аналізу сприяє підвищенню його конкурентоспроможності, що в свою чергу провокує залучення інвестиційного і державного фінансування. Поняття маркетингу міста тісно пов'язане з брендингом міста, основним завданням якого є формування його престижу та іміджу, в тому числі затвердження логотипу.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
France France
2
Germany Germany
2991252
Greece Greece
1
Hong Kong SAR China Hong Kong SAR China
1
Ireland Ireland
96233
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1122
Poland Poland
1
Spain Spain
1
Ukraine Ukraine
229216386
United Kingdom United Kingdom
2991248
United States United States
229216388
Unknown Country Unknown Country
16977695

Downloads

China China
1
Germany Germany
361
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Ukraine Ukraine
50019740
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
156139085
Unknown Country Unknown Country
4

Files

File Size Format Downloads
Prokopenko_Marketing.pdf 1,13 MB Adobe PDF 206159194

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.