Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47689
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетинг співтворчості: передумови та технології
Authors Савицька, Н.Л.
ORCID
Keywords маркетинг 3.0
marketing 3.0
маркетинг співтворчості
маркетинг сотворчества
marketing co-creation
інформаційні технології
информационные технологии
information technology
Type Conference Papers
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47689
Publisher Ткачов О.О.
License
Citation Савицька, Н.Л. Маркетинг співтворчості: передумови та технології [Текст] / Н.Л. Савицька // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу: збірник тез доповідей Х Міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня - 1 жовтня 2016 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. – Суми: Ткачов О.О., 2016. – С. 210-211.
Abstract Концепція маркетингу 3.0 введена Ф. Котлером, Х. Картаджайя, А. Сетіаваном орієнтована на людину як триєдину іпостась – біо-, соціо-, духовну особистість, тобто зрілого суб’єкта господарської діяльності, що несе відповідальність за реалізацію стратегії сталого розвитку. Важливим трендом інноваційного менеджменту і першою стадією запровадження маркетингу 3.0 є маркетинг співтворчості (cocreative marketing), що ввібрав у себе концепції творення спільної цінності благ К.К. Прахалада і В. Рамасвамімаркетинг та зацікавлених осіб.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
5313
Germany Germany
4241235
Greece Greece
10626
Ireland Ireland
168488
Israel Israel
1
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Morocco Morocco
1
Netherlands Netherlands
565
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
1428165
United Kingdom United Kingdom
715693
United States United States
24478980
Unknown Country Unknown Country
1428164

Downloads

Germany Germany
484211
Indonesia Indonesia
1
Lithuania Lithuania
1
Switzerland Switzerland
1
Ukraine Ukraine
4241235
United Arab Emirates United Arab Emirates
1
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
16480725
Unknown Country Unknown Country
4

Files

File Size Format Downloads
Savytska_marketing_co-creation.pdf 348,52 kB Adobe PDF 21206180

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.