Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/46536
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Взаємодія вербальних та невербальних компонентів у структурно-семантичній організації англомовного журнального рекламного тексту продуктів харчування
Authors Борода, В.Г.
Анохін, Ю.Л.
Shvachko, Svitlana Oleksiivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0002-2119-1884
Keywords журнальний рекламний текст
структурно-семантична організація тексту
компоненти рекламного тексту
Type Conference Papers
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/46536
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Борода, В.Г. Взаємодія вербальних та невербальних компонентів у структурно-семантичній організації англомовного журнального рекламного тексту продуктів харчування [Текст] / В.Г. Борода, Ю.Л. Анохін; наук. кер. С.О. Швачко // Перекладацькі інновації : матеріали VІ Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції, м. Суми, 17-18 березня 2016 р. / Редкол.: С.О. Швачко, І.К. Кобякова, О.О. Жулавська та ін. - Суми : СумДУ, 2016. - С. 8-10.
Abstract Найважливішими структурними елементами журнального рекламного тексту продуктів харчування є вербальний компонент, який представлений заголовком, слоганом, основним рекламним блоком, довідковими даними та невербальним компонентом, який складається з ілюстрації, типографії, кольору. Візуальні та вербальні компоненти потрібно розглядати в єдності, а не ізольовано, оскільки вони комплексно сприяють ефективності інтерпретації інформації в процесі комунікативної діяльності.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Canada Canada
1
China China
1
Germany Germany
76884
Greece Greece
6548
Ireland Ireland
38441
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1092
Romania Romania
1
Russia Russia
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
966344
United Kingdom United Kingdom
485355
United States United States
3430495
Unknown Country Unknown Country
16
Vietnam Vietnam
1

Downloads

Canada Canada
1
China China
2
Germany Germany
3
Iran Iran
1
Kazakhstan Kazakhstan
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
1855806
United Kingdom United Kingdom
4364
United States United States
3430494
Unknown Country Unknown Country
15

Files

File Size Format Downloads
boroda_reklamnyi_tekst.pdf 273,66 kB Adobe PDF 5290690

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.