Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/45130
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Роль іміджу у забезпеченні сталого розвитку промислових підприємств |
Other Titles |
Роль имиджа в обеспечении устойчивого развития промышленных предприятий The role of image in sustainable development of industrial enterprises |
Authors |
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
Kolodka, Anna Vitaliivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-5484-9788 |
Keywords |
імідж підприємства имидж предприятия image of enterprise сталий розвиток устойчивое развитие sustainable development економічні системи экономические системы economic systems |
Type | Article |
Date of Issue | 2016 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/45130 |
Publisher | Чабаненко Ю. |
License | |
Citation | Ілляшенко, С.М. Роль іміджу у забезпеченні сталого розвитку промислових підприємств [Текст] / С.М. Ілляшенко, А.В. Колодка // Сталий розвиток – ХХІ століття: управління, технології, моделі. Дискусії 2016: колективна монографія / Андерсон В.М., Балджи М.Д., Баркан В.І. [та ін. ]; Інститут телекомунікацій та глобального інформаційного простору НАН України; НТТУ «Київський політехнічний інститут»; Вища економіко-гуманітарна школа / за наук. ред. проф. Хлобистова Є.В. – Черкаси: видавець Чабаненко Ю., 2016. – С. 522-535. |
Abstract |
Виконано аналіз досвіду зарубіжних промислових підприємств щодо забезпечення їх порівняльних конкурентних переваг і формування передумов сталого розвитку на основі їх іміджу. Отримані результати свідчать про стрімке підвищення значення нематеріальних активів у забезпеченні ринкового успіху підприємств, особливо це стосується іміджу, як фактора їх високої конкурентоспроможності. Вітчизняні промислові підприємства, які конкурують з зарубіжними компаніями як на внутрішньому, так і на зовнішньому ринках, повинні перейняти і творчо використовувати їх досвід. Выполнен анализ опыта зарубежных промышленных предприятий в части обеспечения их сравнительных конкурентных преимуществ и формирования предпосылок устойчивого развития на основе их имиджа. Полученные результаты свидетельствуют о резком повышении значения нематериальных активов в обеспечении рыночного успеха предприятий, особенно это касается имиджа, как фактора их высокой конкурентоспособности. Отечественные промышленные предприятия, которые конкурируют с зарубежными компаниями, как на внутреннем, так и на внешнем рынках, должны перенять и творчески использовать их опыт. The analysis of experience of foreign industrial enterprises to ensure their comparative competitive advantages and forming conditions of sustainable development based on their image. The obtained results show a rapid increase of the value of intangible assets in ensuring the success of the market of enterprises, especially the image as a factor of their high competitiveness. Domestic industrial enterprises that compete with foreign companies, both on the domestic and foreign markets, should learn and creatively use their experience. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
Canada
693482
China
1
EU
1
France
1108
Georgia
1
Germany
149087
Ireland
17404818
Italy
1
Japan
1
Lithuania
1
Morocco
1
Poland
8753495
Sweden
1
Ukraine
-1468781848
United Kingdom
436977362
United States
-1599649122
Unknown Country
873935211
Downloads
Australia
1
Austria
1
Czechia
1
Egypt
1
Finland
34809632
France
3917479
Germany
-1468781849
Ireland
1
Israel
1
Lithuania
1
Netherlands
34809628
Norway
17404808
Poland
-138824050
Russia
19512
Singapore
2
Spain
122940
Turkey
1
Ukraine
-1730516398
United Kingdom
1
United States
-1468781845
Unknown Country
961574130
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Illiashenko_Kolodka_2016.pdf | 904,29 kB | Adobe PDF | 540721294 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.