Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/44977
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Використання технологiй Web 2.0 в курсi дистанцiйного вивчення англiйськоi мови
Other Titles Using WIKI tool in a distance course of the English language (WEB 2.0 technologies)
Использование сервиса WIKI в дистанционном курсе обучения английскому языку (технологии WEB 2.0)
Authors Mulina, Nataliia Ihorivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0003-3492-0553
Keywords технологія Web 2.0
технология Web 2.0
Web 2.0 technology
освітні веб-ресурси
образовательные веб-ресурсы
web-resources
Type Article
Date of Issue 2015
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/44977
Publisher Гнозис
License
Citation Мулiна Н.I. Використання технологiй Web 2.0 в курсi дистанцiйного вивчення англiйськоi мови [Текст] / Н.І. Муліна // Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди" – Додаток 1 до Вип.36, Том IV (64) : Тематичний випуск "Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору". – К.: Гнозис, 2015. – С. 339-349.
Abstract Стрімкий прогрес у сфері інформаційно-комп’ютерних технологій (ІКТ) в останні роки призвів до пошуку можливостей їх застосування в освітньому процесі. Багато педагогів у всьому світі в даний час впроваджують інноваційні підходи до інтеграції новітніх технологій у свою практику. У викладанні іноземної мови одним з них є використання технологій Web 2.0, які уможливлюють співпрацю та полегшують обмін інформацією в Інтернеті. Дане дослідження необхідне для підвищення інформованості викладачів іноземних мов про можливості використання інструментів технологій Web 2.0 для збагачення свого педагогічного досвіду. Крім того, воно спрямоване на надання творчих і практичних ідей викладачам мови щодо використання цих інструментів, зокрема сервісу wiki, у сфері викладання англійської мови в дистанційному курсі навчання.
Стремительное развитие сферы информационных и компьютерных технологий в последнее десятилетие привело к интенсивному поиску возможностей их применения в учебном процессе. Сегодня множество педагогов во всем мире внедряют инновационные подходы к интеграции новейших технологий в свою практику. В преподавании иностранных языков одной их них есть технология Web 2.0, которая обеспечивает совместную деятельность и облегчает обмен информацией в Интернете. Данная статья направлена на повышение информированности преподавателей иностранных языков о возможностях использования сервисов технологии Web 2.0 для обогащения их педагогического опыта. Кроме того, она направлена на ознакомление с творческими и практическими идеями использования инструментов этой технологии, в частности сервиса wiki, преподавателями английского языка в дистанционном курсе обучения.
In the recent years, the rapid advancements in information and computer technology (ICT) have driven pedagogues to a search for possible use of ICT in education. Many teachers all over the world now are trying innovative approaches to implement ICT into their teaching practices. In foreign language teaching, it is Web 2.0 technology that provides collaborative work and promotes easier information sharing on the Internet. This paper presents the information for teachers of foreign languages about the possible benefits and drawbacks of Web 2.0 technology and the pedagogical usability of some Web 2.0 tools for foreign language learning purposes. It also reports on creative and practical issues of their using, wikis in particular, in the English language teaching for distance students.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Canada Canada
607020003
France France
2
Germany Germany
929747596
Ireland Ireland
1073015237
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
210501970
Russia Russia
160115
Seychelles Seychelles
34920257
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
607020005
United Kingdom United Kingdom
53284
United States United States
-2046248447
Unknown Country Unknown Country
46247

Downloads

Australia Australia
1
Canada Canada
1
China China
1
France France
171592
Germany Germany
2
India India
1
Israel Israel
2
Italy Italy
1
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
12972540
Romania Romania
1
Russia Russia
500178555
Seychelles Seychelles
1
South Korea South Korea
1
Sweden Sweden
2011471
Thailand Thailand
1
Ukraine Ukraine
2004558420
United Kingdom United Kingdom
464098
United States United States
607020004
Unknown Country Unknown Country
540
Vietnam Vietnam
1

Files

File Size Format Downloads
Article_Mulina (2015).pdf 351,11 kB Adobe PDF -1167590061

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.