Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/44360
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетинговий підхід до визначення перспективного напряму інноваційного розвитку промислового підприємства
Authors Illiashenko, Nataliia Serhiivna
Rosokhata, Anna Serhiivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0001-6944-1515
Keywords перспективні напрями інноваційного розвитку
перспективные направления инновационного развития
іnnovative development's perspective directions
промислове підприємство
промышленное предприятие
the industrial enterprise
Type Conference Papers
Date of Issue 2015
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/44360
Publisher Полтава : Вищий навчальний заклад Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»
License
Citation Росохата, А.С. Маркетинговий підхід до визначення перспективного напряму інноваційного розвитку промислового підприємства / Н.С. Ілляшенко, А.С. Росохата // Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст : збірник наукових праць за матеріалами Міжнародної науково-практичної конференції, м. Полтава, 28–29 травня 2015 року – Полтава : Вищий навчальний заклад Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі», 2015. – С. 137-143.
Abstract Сучасний маркетинговий підхід до організації господарської діяльності промислових підприємств розкриває можливості узгодження комплексу факторів впливу на них, забезпечує використання існуючих можливостей з максимальним ефектом для досягнення поставлених цілей, обумовлюючи необхідність впровадження інновацій.
Современный маркетинговый подход к организации хозяйственной деятельности промышленных предприятий раскрывает возможности согласования комплекса факторов влияния на них, обеспечивает использование существующих возможностей с максимальным эффектом для достижения поставленных целей, обуславливая необходимость внедрения инноваций.
Modern marketing approach to the economic activities of industrial enterprises reveals the possibility of coordination of complex factors influence them, provides the use of existing capabilities with maximum effect to achieve their goals, causing the need for innovation.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
France France
1
Germany Germany
6
Ireland Ireland
44672
Italy Italy
1
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
704
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
708757
United Kingdom United Kingdom
358423
United States United States
3947256
Unknown Country Unknown Country
708756

Downloads

China China
3
Germany Germany
2
India India
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
2125930
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
2125930
Unknown Country Unknown Country
15

Files

File Size Format Downloads
Illiashenko_Rosohata.pdf 100,94 kB Adobe PDF 4251883

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.