Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/44132
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Проблеми розвитку маркетингу в Україні
Authors Вертюченко, А.Р.
ORCID
Keywords маркетинг
marketing
підприємство
предприятие
enterprise
маркетингові дослідження
маркетинговые исследования
marketing research
маркетингові стратегії
маркетинговые стратегии
marketing strategies
Type Conference Papers
Date of Issue 2015
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/44132
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Вертюченко, А.Р. Проблеми розвитку маркетингу в Україні [Текст] / А.Р. Вертюченко; кер. В.О. Щербаченко // Перший крок у науку: матеріали VІІ студентської конференції, м. Суми, 20 грудня 2015 р. / Відп. за вип. М.Б. Оприско. — Суми: СумДУ, 2015. — С. 147.
Abstract З появою товарно-грошових відносин у світі з’являється такий вид людської діяльності як маркетинг. У сучасному світі існує тенденція до прискорення науково-технічного прогресу, а отже і до появи нових сфер та галузей, які б мали змогу повноцінно регулювати виробництво та просування товарів на ринку.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
France France
1
Germany Germany
4
Greece Greece
1
Ireland Ireland
29089
Italy Italy
1335
Lithuania Lithuania
1
Seychelles Seychelles
1
Ukraine Ukraine
221971
United Kingdom United Kingdom
111430
United States United States
2401398
Unknown Country Unknown Country
221970

Downloads

China China
58178
Germany Germany
2
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
643982
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
2401398
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Vertuchenko_marketing.pdf 333,24 kB Adobe PDF 3103563

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.