Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43767
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Проблеми фінансування освіти в Україні
Authors Kasianenko, Tetiana Viacheslavivna  
Філатов, В.Ю.
ORCID http://orcid.org/0000-0002-3595-669X
Keywords фінансування освіти
финансирование образования
education funding
бюджетні кошти
бюджетные средства
budget
Type Conference Papers
Date of Issue 2015
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43767
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Касьяненко, Т.В. Проблеми фінансування освіти в Україні [Текст] / Т.В. Касьяненко, В.Ю. Філатов // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції імені проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 27 травня 2015 р. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, М.М. Петрушенка. - Суми : СумДУ, 2015. - С. 356-358.
Abstract Світовий досвід свідчить, що в умовах кризи й невизначеності гарантовано безпрограшно і найперше, куди треба вкладати обмежені ресурси (держави, країни, родини) - це в розвиток людського капіталу: освіта, медицина, наука, проривні технології. Саме тому, актуальність освітнього питання для України стало ще більш значущим.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
France France
2
Germany Germany
6
Greece Greece
1
Ireland Ireland
44412
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
2
Ukraine Ukraine
802762
United Kingdom United Kingdom
367320
United States United States
2805323
Unknown Country Unknown Country
4493

Downloads

China China
1
France France
1
Germany Germany
2
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Russia Russia
8
Ukraine Ukraine
802763
United Kingdom United Kingdom
367319
United States United States
2805324
Unknown Country Unknown Country
11

Files

File Size Format Downloads
Kasianenko_finansuvannia_osvity.pdf 259,27 kB Adobe PDF 3975432

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.