Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43528
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Ефективність реклами в соціальних мережах
Authors Цуненко, С.М.
ORCID
Keywords реклама
advertising
соціальні мережі
социальные сети
social networks
Type Conference Papers
Date of Issue 2015
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43528
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Цуненко, С.М. Ефективність реклами в соціальних мережах [Текст] / С.М. Цуненко; наук. кер. Т.В. Ващенко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції імені проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 27 травня 2015 р. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, М.М. Петрушенка. - Суми : СумДУ, 2015. - С. 280-281.
Abstract Сьогодні мабуть важко знайти людину, яка не зареєстрована ні в одній із соціальних мереж. Статистика говорить, що сайти подібної спрямованості відвідує кожен третій житель України. Виходячи з того, що наявна така велика кількість користувачів соціальних мереж, то буде доцільним розміщення різноманітної реклами на цих сайтах для того, щоб охопити широке коло аудиторії.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Austria Austria
1
Canada Canada
1
France France
1
Germany Germany
36108
Greece Greece
1
Ireland Ireland
7370
Italy Italy
2
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
361879
United Kingdom United Kingdom
181321
United States United States
1049515
Unknown Country Unknown Country
361878

Downloads

Austria Austria
1
China China
1
Czechia Czechia
39
Finland Finland
1
France France
20572
Germany Germany
20571
Lithuania Lithuania
1
Morocco Morocco
1
Netherlands Netherlands
358
Russia Russia
7
Switzerland Switzerland
1
Ukraine Ukraine
1998079
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1998079
Unknown Country Unknown Country
141

Files

File Size Format Downloads
Tsunenko_reklama.pdf 269,71 kB Adobe PDF 4037853

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.