Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42704
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Соціальна реклама як інструмент інформаційного забезпечення регіонального управління
Authors Федченко, О.В.
ORCID
Keywords соціальна реклама
социальная реклама
social advertisement
регіональне управління
региональное управление
regional management
регіональний розвиток
региональное развитие
regional development
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42704
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Федченко О. В. Соціальна реклама як інструмент інформаційного забезпечення регіонального управління [Текст] / О. В. Федченко // Сучасний менеджмент і економічний розвиток. Сучасні тенденції управління регіональним розвитком : матеріали постійно діючої міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 1 вересня 2012 р. - 28 лютого 2013 р. – Суми : СумДУ, 2013.
Abstract У статті проведено аналіз соціальної реклами, як технології і інструменту місцевого управління. На прикладі м. Харкова зроблені висновки та приведені пропозиції щодо дій місцевих органів влади в удосконаленні системи державного управління розвитком соціальної реклами на регіональному рівні.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
France France
3
Germany Germany
16095
Greece Greece
882
Ireland Ireland
4851
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
108906
United Kingdom United Kingdom
54673
United States United States
32186
Unknown Country Unknown Country
108905

Downloads

China China
3
Germany Germany
2
Hungary Hungary
2
India India
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
3
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
108907
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
326506
Unknown Country Unknown Country
19

Files

File Size Format Downloads
Fedchenko_social_advertisement.pdf 88,78 kB Adobe PDF 435446

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.