Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4157
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Оцінка ставлення споживачів до товарної марки за методом Фишбена-Розенберга
Authors Шевченко, Г.Ю.
ORCID
Keywords метод Фишбейна-Розенберга
метод Фишбейна-Розенберга
method Fyshbeyna-Rosenberg
Type Conference Papers
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4157
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Шевченко, Г.Ю. Оцінка ставлення споживачів до товарної марки за методом Фишбена-Розенберга [Текст] / Г. Ю. Шевченко, Д. В. Горобченко // Інформатика, математика, механіка : матеріали та програма IV Міжвузівської науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів (Суми, 19-23 квітня 2010 року) / Відп. за вип. С.І.Проценко. — Суми : СумДУ, 2010. — С.60.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ЕлІТ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
Germany Germany
464
Greece Greece
47448
Ireland Ireland
263585
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
5
Russia Russia
31
Serbia Serbia
1
Turkey Turkey
17
Ukraine Ukraine
3808688
United Kingdom United Kingdom
1920160
United States United States
20747878
Unknown Country Unknown Country
3808687

Downloads

China China
3
Germany Germany
465
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
10898788
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
30596968
Unknown Country Unknown Country
60

Files

File Size Format Downloads
IMM_2010.pdf 7,42 MB Adobe PDF 41496287

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.