Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/39162
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title "Жінка-матір", "жінка-дружина" як приклад гендерних стереотипів у телевізійній рекламі
Authors Гавриленкова, М.
ORCID
Keywords ґендер
гендер
gender
ґендерний стереотип
гендерный стереотип
gender stereotypes
ґендерна схема
гендерная схема
gender scheme
Type Article
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/39162
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Гавриленкова, М. "Жінка-матір", "жінка-дружина" як приклад гендерних стереотипів у телевізійній рекламі [Текст] / М. Гавриленкова // Журналістська освіта на Сумщині: набутки й проблеми : матеріали Дев'ятої всеукр. наук.-практ. конф., Суми, 5—6 червня 2013 р. / уклад.: О. Г. Ткаченко. - Суми : СумДУ, 2013. - С. 86-89.
Abstract Розглядається один із прикладів ґендерного стереотипу «жінка-матір», «жінка дружина» у телевізійній рекламі на каналі СТБ.
One of the examples of gender stereotypes of «woman-mother», «woman-wife» in the television commercials on the channel STB is being analyzed.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Canada Canada
1
China China
1
France France
3
Germany Germany
10953
Greece Greece
1
Ireland Ireland
5477
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Poland Poland
1
Russia Russia
2
Ukraine Ukraine
129346
United Kingdom United Kingdom
65358
United States United States
258388
Unknown Country Unknown Country
20

Downloads

China China
2
France France
5
Germany Germany
5474
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Poland Poland
2
Russia Russia
33
Ukraine Ukraine
258388
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
469555
Unknown Country Unknown Country
35

Files

File Size Format Downloads
Gavrylenko_Zhinka_u_telereklami.pdf 159,71 kB Adobe PDF 733498

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.