Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38917
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Calculation synthesized effect of integrated marketing communications for industrial enterprise
Other Titles Розрахунок синтезованого ефекту інтегрованих маркетингових комунікацій промислового підприємства
Расчет синтезированного эффекта интегрированных маркетинговых коммуникаций промышленного предприятия
Authors Bozhkova, Viktoriia Viktorivna  
Tymokhina, Yana Oleksandrivna
ORCID http://orcid.org/0000-0002-1557-3819
Keywords інтегровані маркетингові комунікації
интегрированные маркетинговые коммуникации
integrated marketing communications
синтезований ефект
синтезированный эффект
synthesized effect
схема
scheme
модель
model
промислові підприємства
промышленные предприятия
industrial enterprises
Type Article
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38917
Publisher ВНЗ "Національна академія управління"
License
Citation Bozhkova, V.V. Calculation synthesized effect of integrated marketing communications for industrial enterprise [Text] / V.V. Bozhkova, Ya.O. Timokhina // Актуальні проблеми економіки. – 2014. – №10. - С. 142-148.
Abstract У статті запропоновано схему формування синтезованого ефекту від інтегрування маркетингових комунікацій за видами, підхід до розрахунку синтезованого ефекту інтегрованих за видами маркетингових комунікацій, розроблено ієрархічну модель інтегральної оцінки інтегрованих маркетингових комунікацій за етапами її формування.
The article proposed the scheme of forming the synthesized effect of marketing communications integrated by types, approach for calculating the synthesized effect of marketing communications integrated by types, developed evaluation hierarchical model of integrated marketing communications at stages of its formation.
The article proposed the scheme of forming the synthesized effect of marketing communications integrated by types, approach for calculating the synthesized effect of marketing communications integrated by types, developed evaluation hierarchical model of integrated marketing communications at stages of its formation.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Australia Australia
635701381
Bangladesh Bangladesh
101648
Bulgaria Bulgaria
3
Canada Canada
1
China China
16
Colombia Colombia
2
Czechia Czechia
1
Ecuador Ecuador
1
Egypt Egypt
1
Finland Finland
1
France France
5
Germany Germany
1169207557
Greece Greece
1
Hungary Hungary
1
India India
35241534
Indonesia Indonesia
952580353
Iran Iran
1
Ireland Ireland
706803218
Italy Italy
5083
Kenya Kenya
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
3802991
New Zealand New Zealand
1
Pakistan Pakistan
9761146
Peru Peru
1
Philippines Philippines
1
Poland Poland
1
Russia Russia
91267
Serbia Serbia
1
Singapore Singapore
-1017520073
Slovakia Slovakia
1
Slovenia Slovenia
1
South Africa South Africa
1
Spain Spain
1
Sri Lanka Sri Lanka
1038652237
Sweden Sweden
1
Tanzania Tanzania
1
Thailand Thailand
1
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
52883
United Kingdom United Kingdom
635701380
United States United States
-1017520072
Unknown Country Unknown Country
9761145
Vietnam Vietnam
273799

Downloads

Bangladesh Bangladesh
91261
Belgium Belgium
1
Brazil Brazil
3
Bulgaria Bulgaria
323071063
Chile Chile
3
China China
75
Colombia Colombia
1
Congo - Brazzaville Congo - Brazzaville
1
Egypt Egypt
11
Estonia Estonia
2
France France
5
Georgia Georgia
1
Germany Germany
21
Greece Greece
1
Hong Kong SAR China Hong Kong SAR China
1
India India
3802991
Indonesia Indonesia
5
Iran Iran
3
Ireland Ireland
204067
Italy Italy
1
Japan Japan
1
Kazakhstan Kazakhstan
1
Kenya Kenya
1
Kyrgyzstan Kyrgyzstan
1
Lithuania Lithuania
1
Malaysia Malaysia
4
New Zealand New Zealand
1
Pakistan Pakistan
2
Peru Peru
1
Poland Poland
1
Portugal Portugal
1
Romania Romania
1
Russia Russia
43
Serbia Serbia
1
Singapore Singapore
1
South Africa South Africa
1
South Korea South Korea
1
Sri Lanka Sri Lanka
91264
Ukraine Ukraine
135966
United Kingdom United Kingdom
60841
United States United States
-1017520073
Unknown Country Unknown Country
70483068
Uzbekistan Uzbekistan
4
Vietnam Vietnam
273800

Files

File Size Format Downloads
Bozhkova, Timokhina_calculation.pdf 531,39 kB Adobe PDF -619305550

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.