Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38493
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Реклама як найголовніший маркетинговий комунікаційний інструмент
Authors Миколаєнко, М.С.
ORCID
Keywords реклама
advertising
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38493
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Миколаєнко, М.С. Реклама як найголовніший маркетинговий комунікаційний інструмент [Текст] / М.С. Миколаєнко; наук. кер. О.Ф. Грищенко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.2. - С. 235-236.
Abstract Кожного дня нам доводиться зустрічатися з маркетинговим комунікаційним інструментом, а саме рекламою. Завдяки їй ми дізнаємося про якості, властивості,переваги певного товару. Телебачення, радіо, газети, журнали, афіши та плакати і це далеко не весь перелік тих засобів, які змушують нас зустрічатися з рекламою в повсякденному житті. Та проблема постає в тому, що кожен має свій погляд,своє ставлення, кожен індивідуально вбачає плюси та мінуси реклами.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1697
China China
7
Germany Germany
12563
Ireland Ireland
3397
Italy Italy
1
Latvia Latvia
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
86405
United Kingdom United Kingdom
43458
United States United States
25123
Unknown Country Unknown Country
7

Downloads

China China
3
France France
1
Germany Germany
2
Latvia Latvia
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
172661
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
172661
Unknown Country Unknown Country
18

Files

File Size Format Downloads
Mukolaienko.pdf 273,63 kB Adobe PDF 345349

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.