Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38411
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Інтегровані маркетингові комунікації: періодизація розвитку та визначення понять
Authors Tymokhina, Yana Oleksandrivna
ORCID
Keywords інтегровані маркетингові комунікації
еволюція
класифікація
ATL, BTL, TTL
концепція
визначення
интегрированные маркетинговые коммуникации
эволюция
синтез
классификация
концепция
определение
integrated marketing communications
еvolution
synthesis
classification
concept
definition
Type Article
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38411
Publisher Університет економіки і підприємництва; Інститут економіки, технологій і підприємництва
License
Citation Тимохіна, Я.О. Інтегровані маркетингові комунікації: періодизація розвитку та визначення понять [Текст] / Я.О. Тимохіна // Сталий розвиток економіки. - №4. - 2013. - С.324-328.
Abstract У статті досліджено підходи до періодизації розвитку концепції інтегрованих маркетингових комунікацій від початку зародження до її еволюції у TTL-комунікації, систематизовано існуючі трактування понять маркетингові комунікації та інтегровані маркетингові комунікації, а також запропоновано авторське бачення сутності поняття інтегрованих маркетингових комунікацій, яке втілює у собі новітній підхід використання інструментів просування.
В статье исследованы подходы к периодизации развития концепции интегрированных маркетинговых коммуникаций с начала зарождения до ее эволюции в TTL-коммуникации, предложена классификация инструментов маркетинговых коммуникаций по видам, обобщены существующие трактовки понятия интегрированных маркетинговых коммуникаций, а также предложено авторское видение сущности понятия интегрированных маркетинговых коммуникаций, которое воплощает в себе новейший подход использования инструментов продвижения.
The article examines approaches to concept periodization of integrated marketing communications from the early begining to its evolution in TTL-communication, proposes classification of marketing communication tools by types, summarizes the existing interpretation of the concept of integrated marketing communications, and suggestes the author's vision of the essence of the concept of integrated marketing communications, which embodies the new approach using tools to promote.
Appears in Collections: Наукові роботи студентів, магістрів, аспірантів (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
9560
Czechia Czechia
1
Finland Finland
1
France France
316304522
Germany Germany
154204
Greece Greece
1
Ireland Ireland
1798389
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
130
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
539532587
United Kingdom United Kingdom
173470
United States United States
-458935558
Unknown Country Unknown Country
539532586

Downloads

Australia Australia
1
Azerbaijan Azerbaijan
1
Canada Canada
1
China China
3
Czechia Czechia
2
Finland Finland
1
France France
13
Germany Germany
135212048
Japan Japan
109914
Lithuania Lithuania
162466
Netherlands Netherlands
2
Poland Poland
2
Russia Russia
126
Slovakia Slovakia
1
Switzerland Switzerland
1
Ukraine Ukraine
-1856441014
United Kingdom United Kingdom
38240
United States United States
-1856441012
Unknown Country Unknown Country
217

Files

File Size Format Downloads
Timokhina_periodizatsiya.pdf 177,24 kB Adobe PDF 717608309

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.