Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38224
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Використання соціологічного інструментарію у маркетингових дослідженнях
Authors Охріменко, І.І.
ORCID
Keywords маркетингові дослідження
маркетинговые исследования
marketing researches
соціологічний інструментарій
социологический инструментарий
sociological tools
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38224
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Охріменко, І.І. Використання соціологічного інструментарію у маркетингових дослідженнях [Текст] / І.І. Охріменко; наук. кер. О.О. Карпіщенко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.2. - С. 181.
Abstract Ідея маркетингу, як невід’ємної частини розвитку сучасних економічних наук у сфері виробництва та споживання, полягає не лише в інформуванні та просування товарів і послуг на ринку, але, перш за все, у забезпеченні можливості обміну інформацією між споживачем, продавцем і виробником.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
838
France France
1
Germany Germany
4
Ireland Ireland
66823
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Romania Romania
1
Ukraine Ukraine
444348
United Kingdom United Kingdom
225104
United States United States
2496582
Unknown Country Unknown Country
444347

Downloads

China China
2
Germany Germany
3
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
1315124
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1315114
Unknown Country Unknown Country
10

Files

File Size Format Downloads
Ohrimenko.pdf 249,42 kB Adobe PDF 2630255

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.