Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38191
Title: Ценности, используемые в современной рекламе: здоровье, молодость, красота
Other Titles: Цінності, що використовуються у сучасній рекламі: здоров'я, молодість, краса
Authors: Yanenko, Yaroslav Vasylovych
Keywords: реклама
реклама
advertising
цінності
ценности
values
Issue Year: 2010
Publisher: СОІППО
Citation: Яненко, Я.В. Цінності, що використовуються у сучасній рекламі: здоров'я, молодість, краса [Текст] / Я.В. Яненко // Інноваційний розвиток суспільства за умов крос-культурних взаємодій. Збірник матеріалів наукової конференції. – У 2-х т. – Т. 1. – Суми : СОІППО, 2010. – С. 221–225.
Abstract: У статті проаналізовано тенденції відбору та використання суспільних цінностей у сучасній рекламі. Досліджено досвід країн Європи, де на державному рівні розглядається проблема нав'язування рекламою суспільству жорстких стандартів краси. Визначено причини активного використання рекламодавцями цінностей здоров'я, молодості та краси.
В статье проанализированы тенденции отбора и использования общественных ценностей в современной рекламе. Исследован опыт стран Европы, где на государственном уровне рассматривается проблема навязывания рекламой обществу жестких стандартов красоты. Определены причины активного использования рекламодателями ценностей здоровья, молодости и красоты.
The article analyzes trends in use of public values in modern advertising. Investigated the experience of European countries, where the government considers the problem of imposing advertising society standards of beauty. Defined reasons for active use by advertisers values of health, youth and beauty.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38191
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ІФСК)

Views
Other85
Belarus1
Canada1
China5
Germany4
France2
Ireland2
Italy1
Poland1
Russia10
Ukraine8
United States1
Downloads
Other26
Belarus2
China4
Germany2
France2
Kyrgyzstan3
Poland4
Russia27
Ukraine33


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Yanenko_values2010.pdf213.58 kBAdobe PDF103Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.