Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38081
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Особливості сучасного політичного маркетингу
Authors Масько, Я.В.
ORCID
Keywords політичний маркетинг
политический маркетинг
political marketing
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38081
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Масько, Я.В. Особливості сучасного політичного маркетингу [Текст] / Я.В. Масько; наук. кер. Є.О. Голишева // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.2. - С. 161-163.
Abstract На сьогоднішній день розростання зовнішньоекономічних та політичних зв’язків України з іншими державами світу, сучасне політичне становище в країні вимагає більшої уваги до політики, особливо до проведення та організації виборчих компаній. Саме тому поняття «політичний маркетинг» стає все більш популярним у нашій державі.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1016
Germany Germany
1015
Greece Greece
1
Ireland Ireland
86623
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
478478
United Kingdom United Kingdom
242281
United States United States
1435088
Unknown Country Unknown Country
478477

Downloads

China China
4
Germany Germany
147194
Hungary Hungary
1
Ireland Ireland
3
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
1435087
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1435087
Unknown Country Unknown Country
21

Files

File Size Format Downloads
Mas'ko.pdf 266,5 kB Adobe PDF 3017400

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.