Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38075
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Формування невідчутного іміджу вищого навчального закладу як засіб забезпечення його інноваційного розвитку
Other Titles Imperceptible image formation of the University as a means to ensure its innovative development
Формирование неощутимого имиджа ВУЗа как средство обеспечения его инновационного развития
Authors Bilovodska, Olena Anatoliivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0003-3707-0734
Keywords невідчутний імідж
неощутимый имидж
imperceptible image
вищий навчальий заклад
высшее учебное заведение
university
інноваційний розвиток
инновационное развитие
innovative development
Type Conference Papers
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38075
Publisher Севастопольський національний технічний університет
License
Citation Біловодська, О.А. Формування невідчутного іміджу вищого навчального закладу як засіб забезпечення його інноваційного розвитку [Текст] / О.А. Біловодська // Методи удосконалення фундаментальної освіти в школах і вузах: матеріали XV міжнародної науково-методичної конференції. – Севастополь: СевНТУ, 2010. – С. 10-13.
Abstract У роботі досліджено процес формування іміджу ВНЗ. З метою з’ясування образів вищих навчальних закладів було проведено опитування випускників 11 класів сумських шкіл. Методом вільних асоціацій було виявлено сприйняття вищих навчальних закладів абітурієнтами та сформовано систематизований перелік найбільш популярних асоціацій з вищими навчальними закладами.
В работе исследован процесс формирования имиджа вуза. С целью выяснения образов высших учебных заведений был проведен опрос выпускников 11 классов сумских школ. Методом свободных ассоциаций было выявлено восприятие высших учебных заведений абитуриентами и сформирован систематизированный перечень наиболее популярных ассоциаций с высшими учебными заведениями.
In the paper the process of forming the image of the University is researched. In order to clarify the images of higher education institutions conducted a survey of graduates of 11 classes of Sumy schools. The method of free association was revealed perceptions of higher education institutions and applicants formed a systematic list of the most popular associations with universities.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
8108
France France
1
Germany Germany
809192
Greece Greece
1
Ireland Ireland
270577
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Portugal Portugal
1
Ukraine Ukraine
7690899
United Kingdom United Kingdom
3861664
United States United States
2335427
Unknown Country Unknown Country
7690898

Downloads

China China
1
EU EU
5
France France
2
Germany Germany
270578
Italy Italy
1
Norway Norway
1
Poland Poland
1
Portugal Portugal
8
Romania Romania
1
Russia Russia
135287
Ukraine Ukraine
22666771
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
3861665
Unknown Country Unknown Country
57

Files

File Size Format Downloads
Bilovodska.pdf 382,98 kB Adobe PDF 26934379

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.