Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37563
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Необхідність використання математичного моделювання в контексті оцінки залежності між обсягами рекламного бюджету та доходом від реалізації продукції підприємства
Authors Шведун, В.О.
ORCID
Keywords математичне моделювання
математическое моделирование
mathematical modeling
витрати
расходы
outlay
дохід
доход
income
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37563
Publisher ТОВ «ДД «Папірус»
License
Citation Шведун, В.О. Необхідність використання математичного моделювання в контексті оцінки залежності між обсягами рекламного бюджету та доходом від реалізації продукції підприємства [Текст] / В.О. Шведун // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей VІI Міжнародної науково-практичної конференції, 26-28 вересня 2013 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2013. - С. 291-292.
Abstract На сучасному етапі підприємства майже усіх форм власності та сфер діяльності приділяють велику увагу рекламній діяльності. І одним з пріоритетних питань залишається визначення взаємозалежності витрат на рекламу та доходів від реалізації продукції чи послуг, що обумовлені процесом рекламування.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Australia Australia
1
Belgium Belgium
1
Canada Canada
1273
France France
1
Germany Germany
242206
Ireland Ireland
161471
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
1374344
United Kingdom United Kingdom
691625
United States United States
11778006
Unknown Country Unknown Country
1374343

Downloads

China China
242206
Germany Germany
2
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
4087472
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
15623274
Unknown Country Unknown Country
12

Files

File Size Format Downloads
Shvedun_mathematical modeling.pdf 180,97 kB Adobe PDF 19952968

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.