Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37460
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Науково-методичний підхід до маркетингового тестування екологічної інноваційної продукції на етапах інноваційного циклу
Authors Nahornyi, Yevhen Ihorovych  
ORCID http://orcid.org/0000-0003-0756-8398
Keywords маркетингове тестування
маркетинговое тестирование
marketing testing
екологічна продукція
экологическая продукция
environmental products
інноваційний продукт
инновационный продукт
innovative product
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37460
Publisher ТОВ «ДД «Папірус»
License
Citation Нагорний, Є.I. Науково-методичний підхід до маркетингового тестування екологічної інноваційної продукції на етапах інноваційного циклу [Текст] / Є.I. Нагорний // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей VІI Міжнародної науково-практичної конференції, 26-28 вересня 2013 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2013. - С. 196-198.
Abstract В сучасних умовах господарювання пріоритетним завданням є перехід до сталого еколого-орієнтованого розвитку. Однак даний перехід неможливий без розвитку вітчизняного ринку екологічних, в тому числі, інноваційних екотоварів та екопослуг. Взагалі ж під екологічно орієнтованими інноваційними продуктами ми розуміємо нові чи поліпшені товари виробництво та споживання яких сприяє зниженню інтегрального екодеструктивного впливу на навколишнє середовище. Однак як і інноваційні продукти взагалі, так і інноваційна екопродукція, зокрема, стикаються на ринку з багатьма проблемами – низьким попитом через низьку купівельну поведінку споживачів, та їх байдужістю до цієї продукції через певний консерватизм. Незважаючи на той позитивний вплив, який несе дана продукція для екології, дуже часто вона не визиває ніякої симпатії з боку цільових споживачів, через дуже високу її ціну, що не відповідає тій корисності яку отримують споживачі від її споживання. І врешті-решт без відповідного високовартісного маркетингового супроводу така продукція зазнає на ринку комерційної невдачі, а витрати що були понесені в її розроблення, виробництво та розповсюдження ніколи не окупляться і залишаться збитками для підприємства-інноватора. В силу цих обставин необхідно використовувати інструменти підвищення ринкової адекватності такої продукції та прогнозувати її комерційний успіх ще на ранніх етапах її розроблення.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
Czechia Czechia
1
Germany Germany
97316
Ireland Ireland
28282
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Luxembourg Luxembourg
1
Netherlands Netherlands
835
Ukraine Ukraine
1035440
United Kingdom United Kingdom
519389
United States United States
194625
Unknown Country Unknown Country
1035439

Downloads

China China
5
Germany Germany
7927
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
2911333
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
2911333
Unknown Country Unknown Country
13

Files

File Size Format Downloads
Nahornyi_marketing testing.pdf 206,73 kB Adobe PDF 5830613

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.