Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37412
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Респонсивність як нова ознака маркетингу на продовольчому ринку
Authors Лозинська, Т.М.
ORCID
Keywords маркетинг
marketing
продовольчий ринок
продовольственный рынок
food market
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37412
Publisher ТОВ «ДД «Папірус»
License
Citation Лозинська, Т.М. Респонсивність як нова ознака маркетингу на продовольчому ринку [Текст] / Т.М. Лозинська // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей VІI Міжнародної науково-практичної конференції, 26-28 вересня 2013 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2013. - С. 173-175.
Abstract Спрямованість маркетингу на задоволення потреб споживачів не лише не включає прагнення виробників до збільшення власних прибутків, а навіть обумовлює формування принципової основи ведення бізнесу – отримання прибутку за рахунок задоволення споживачів.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
EU EU
1
France France
1
Germany Germany
4
Ireland Ireland
5511
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
98723
United Kingdom United Kingdom
49562
United States United States
25181
Unknown Country Unknown Country
98721

Downloads

China China
2
France France
1
Germany Germany
25183
Ireland Ireland
1
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
277707
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
277707
Unknown Country Unknown Country
15

Files

File Size Format Downloads
Lozynska_marketing.pdf 188,95 kB Adobe PDF 580620

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.