Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37406
Title: Соціально-етичний маркетинг як елемент системи корпоративної соціальної відповідальності
Authors: Lukianyhin, Vadym Oleksandrovych
Lukianykhina, Olena Anatoliivna
Keywords: сталий розвиток
устойчивое развитие
sustainable development
екологічний менеджмент
экологический менеджмент
environmental management
Issue Year: 2014
Publisher: ТОВ "ДД "Папірус"
Citation: Лук'янихін, В.О. Соціально-етичний маркетинг як елемент системи корпоративної соціальної відповідальності [Текст] / В.О. Лук'янихін, О.А. Лук'янихіна // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: збірник тез доповідей VIIІ Міжнародної науково-практичної конференції, 25-26 вересня 2014 року. – Суми: ТОВ "ДД "Папірус", 2014. - С. 98-99.
Abstract: Низка перманентних фінансових і, як наслідок, соціально-економічних криз на різних ієрархічних рівнях ставить перед світовою спільнотою і окремими країнами нові виклики і завдання.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37406
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other54
Canada1
Czech Republic2
Germany5
EU2
France3
Poland12
Russia1
Ukraine1
United States17
Downloads
Other21
China3
Germany2
France2
Poland6
Russia3
Ukraine18
United States2


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Lukianikhin_environmental management.pdf275.06 kBAdobe PDF57Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.