Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37380
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Інтрамаркетинг як основа управління іміджем підприємства
Authors Kolodka, Anna Vitaliivna
ORCID
Keywords інтрамаркетинг
интрамаркетинг
marketing
управління підприємством
управления предприятием
enterprise management
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37380
Publisher ТОВ «ДД «Папірус»
License
Citation Колодка, А.В. Інтрамаркетинг як основа управління іміджем підприємства [Текст] / А.В. Колодка // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей VІI Міжнародної науково-практичної конференції, 26-28 вересня 2013 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2013. - С. 136-137.
Abstract Успіх підприємства не зводиться лише до якісної рекламної кампанії, інноваційності продукції або сервісних послуг, це цілісний стан, особлива атмосфера, яка проявляється в кожному виробничому процесі та залежить від кожного робітника [1]. У цьому важливу роль відіграє інтрамаркетинг (від лат. «intra» – усередині) – постіндустріальний стиль маркетингу та розвитку підприємства. Система управління підприємством, основана на цілісному погляді на речі [2]. Розглянемо детальніше принципи інтрамаркетингу та проаналізуємо їх відображення в процесі формування іміджу підприємства:
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
8719184
Czechia Czechia
2
France France
2
Germany Germany
17438367
Iran Iran
1
Ireland Ireland
40537
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
1
Singapore Singapore
4359592
Ukraine Ukraine
1453962
United Kingdom United Kingdom
734142
United States United States
536314
Unknown Country Unknown Country
1453961

Downloads

China China
9
Czechia Czechia
1
France France
140664
Germany Germany
2
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Ukraine Ukraine
17438366
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
34736070
Unknown Country Unknown Country
30

Files

File Size Format Downloads
Kolodka A._enterprise management.pdf 194,08 kB Adobe PDF 52315145

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.