Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37326
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Екологічні фактори успіху комерціалізації результатів інноваційної діяльності підприємства
Authors Дрозд, В.А.
Попова, О.Ю.
ORCID
Keywords екологічний продукт
экологический продукт
ecological products
діяльність підприємства
деятельность предприятия
activities of the company
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37326
Publisher ТОВ «ДД «Папірус»
License
Citation Дрозд, В. А. Екологічні фактори успіху комерціалізації результатів інноваційної діяльності підприємства [Текст] / В. А. Дрозд, О. Ю. Попова // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей VІI Міжнародної науково-практичної конференції, 26-28 вересня 2013 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2013. - С. 75-76.
Abstract В сучасному економічному просторі екологічні характеристики продукту набувають принципового значення для забезпечення успішної комерціалізації інноваційних розробок, сприяючи отриманню позитивних ефектів як учасників інновацій, так і суспільства в цілому.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
Finland Finland
1
France France
1
Germany Germany
5
Greece Greece
1
Ireland Ireland
105842
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1296
Ukraine Ukraine
946039
United Kingdom United Kingdom
475612
United States United States
181349
Unknown Country Unknown Country
946038

Downloads

China China
4
France France
60666
Germany Germany
2
Greece Greece
1
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
2656187
United Kingdom United Kingdom
475615
United States United States
2656187
Unknown Country Unknown Country
19

Files

File Size Format Downloads
Drozd_activities of the company.pdf 197,51 kB Adobe PDF 5848683

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.