Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37301
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Application of the relationship marketing model in tourist firms
Other Titles Застосування моделі маркетингу відносин у туристичних компаніях
Использование модели маркетинга отношений в туристических компаниях
Authors Sowier-Kasprzyk, I.
ORCID
Keywords relationship marketing
tourist firm
tourist services
loyalty programm
segmentation
маркетинг відносин
туристична фірма
туристичні послуги
програма лояльності
сегментація
маркетинг отношений
туристическая фирма
туристические услуги
программа лояльности
сегментация
Type Article
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37301
Publisher Sumy State University
License
Citation Sowier-Kasprzyk, I. Application of the relationship marketing model in tourist firms [Текст] / I. Sowier-Kasprzyk // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 3. - С. 48-54.
Abstract У статті досліджуються особливості застосування маркетингу відносин у туристичних компаніях. Автором проаналізовано теоретичні основи маркетингу відносин. Виокремлено особливості цього виду маркетингу порівняно з іншими формами взаємодії з клієнтами. Досліджено сутність програм лояльності у сфері туристичних послуг.
В статье исследуются особенности использования маркетинга услуг в туристических компаниях. Автором проанализированы теоретические основы маркетинга услуг. Выделеные особенности этого вида маркетинга в сравнении с другами формами взаимодействия с клиентами. Исследована сущность программ лояльности в сфере туристических услуг.
The following paper presents the model of the relationship marketing in tourist services. In the first part the theoretical basis knowledge (the elements and results) about relationship marketing have been presented. Apart from that the theory of strategic learning of that form of marketing and the essence of the loyalty programmes have been showed
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Canada Canada
1
China China
8826
Finland Finland
1
France France
516511645
Germany Germany
7157290
Ireland Ireland
747235
Italy Italy
516511646
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Poland Poland
1
Ukraine Ukraine
62558754
United Kingdom United Kingdom
31302912
United States United States
352092554
Unknown Country Unknown Country
62558752
Vietnam Vietnam
85314

Downloads

China China
36
Egypt Egypt
1
France France
4771573
Germany Germany
5
Italy Italy
44
Lithuania Lithuania
458932
Poland Poland
1
Portugal Portugal
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
62558755
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
516511645
Unknown Country Unknown Country
35
Vietnam Vietnam
1

Files

File Size Format Downloads
Sowier-Kasprzyk.pdf 333,32 kB Adobe PDF 584301031

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.