Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36899
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Теоретичні підходи до класифікації інструментів маркетингових комунікацій
Authors Bozhkova, Viktoriia Viktorivna  
Tymokhina, Yana Oleksandrivna
ORCID http://orcid.org/0000-0002-1557-3819
Keywords класифікація
інструменти маркетингових комунікацій
классификация
инструменты маркетинговых коммуникаций
classification
marketing communication tools
ATL
BTL
TTL
Type Article
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36899
Publisher Науковий вісник Ужгородського університету
License
Citation Божкова, В.В. Теоретичні підходи до класифікації інструментів маркетингових комунікацій [Текст] / В.В. Божкова, Я.О. Тимохіна // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія "Економіка". Випуск 2 (39). Частина 1. - Ужгород, 2013. С. 31-37.
Abstract У статті досліджено підходи до класифікації інструментів маркетингових комунікацій, узагальнено класифікацію інструментів просування, виконано порівняльний аналіз можливості використання нетрадиційних інструментів маркетингових комунікацій та різних видів сарафанного радіо у діяльності промислових підприємств,запропоновано критерії визначення ATL-, BTL- та TTL-комунікацій, а також узагальнено класифікацію інструментів маркетингових комунікацій за видами. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36899
В статье исследованы подходы к классификации инструментов маркетинговых коммуникаций, обобщенно классификацию инструментов продвижения, выполнен сравнительный анализ возможности использования нетрадиционных инструментов маркетинговых коммуникаций и различных видов сарафанного радио в деятельности промышленных предприятий, предложены критерии определения ATL-, BTL-и TTL-коммуникаций, а также обобщенно классификацию инструментов маркетинговых коммуникаций по видам. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36899
The article examines approaches to the classification of marketing communication tools, generalized classification tools to promote, was compared the possibility of using non-traditional marketing communication tools and different types of word of mouth in industrial activities, suggested criteria for determining ATL-, BTL- and TTL-communications, as well as generalized classification of marketing communication tools by types. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36899
Appears in Collections: Наукові роботи студентів, магістрів, аспірантів (ННІ ФЕМ)

Views

Australia Australia
2
Austria Austria
1
Bulgaria Bulgaria
1
Canada Canada
361393092
China China
962127707
Czechia Czechia
1119518002
France France
439911
Germany Germany
140075
Greece Greece
1
Hungary Hungary
1
Ireland Ireland
-232329438
Kazakhstan Kazakhstan
2
Lithuania Lithuania
59607232
Mexico Mexico
1
Netherlands Netherlands
439903
Poland Poland
180091
Portugal Portugal
1
Romania Romania
1
Russia Russia
37808175
Singapore Singapore
2
Spain Spain
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
-459209610
United Kingdom United Kingdom
159435
United States United States
-459209609
Unknown Country Unknown Country
136443

Downloads

Australia Australia
2
Belarus Belarus
1
Bulgaria Bulgaria
1
Canada Canada
1
China China
-459209619
Czechia Czechia
1119518003
EU EU
1
France France
-2064538150
Germany Germany
-459209614
India India
1
Ireland Ireland
1
Kazakhstan Kazakhstan
1
Lithuania Lithuania
144763
Netherlands Netherlands
57023
Poland Poland
13964390
Romania Romania
72972
Russia Russia
37808176
Slovakia Slovakia
1
Spain Spain
1
Switzerland Switzerland
1
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
-459209612
United Kingdom United Kingdom
361393092
United States United States
-459209620
Unknown Country Unknown Country
397

Files

File Size Format Downloads
Timokhina_klasifikatsiya.pdf 328,53 kB Adobe PDF 1926549510

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.