Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36893
Title: Методические подходы к определению эффективности интегрированных маркетинговых коммуникаций в рамках концепции устойчивого развития предприятий
Authors: Bozhkova, Viktoriia Viktorivna 
Tymokhina, Yana Oleksandrivna
Keywords: інтегровані маркетингові комунікації
ефективність
підход
рентген-аналіз
ефект синергії
интегрированные маркетинговые коммуникации
эффективность
подход
рентген-анализ
эффект синергии
integrated marketing communications
efficiency
approaches
X-ray analysis
effect of synergy
Issue Year: 2013
Citation: Божкова В.В. Методические подходы к определению эффективности интегрированных маркетинговых коммуникаций в рамках концепции устойчивого развития предприятия / В.В. Божкова, Я.О. Тимохина // Устойчивое развитие. Варна: Евро-Експерт ЕООД – 2013. – №13. С. 73-77.
Abstract: У статті досліджено підходи до визначення ефективності інтегрованих маркетингових комунікацій, запропоновано модифікацію методики рентген-аналізу з використанням синтезу класифікації маркетингових комунікацій за видами і рівнів управління, що забезпечує стійкий розвиток підприємства і застосовується для оцінки ефективності просування, проаналізовано класичну модель отримання ефекту синергії від використання інтегрованих маркетингових комунікацій, а також обгрунтовано отримання додаткового ефекту синергії при інтеграції маркетингових комунікацій за запропонованою схемою. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36893
В статье исследованы подходы к определению эффективности интегрированных маркетинговых коммуникаций, предложена модификация методики рентген-анализа с использованием синтеза классификации маркетинговых коммуникаций по видам и уровней управления, что обеспечивает устойчивое развитие предприятия и применяется для оценки эффективности продвижения, проанализирована классическая модель получения эффекта синергии от использования интегрированных маркетинговых коммуникаций, а также обосновано получение дополнительного эффекта синергии при интеграции маркетинговых коммуникаций по предложенной схеме. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36893
The author explores approaches to determine the effectiveness of integrated marketing communications, a modification of the technique of X-ray analysis using the synthesis of the classification by type of marketing communications and levels of management that ensures sustainable development of the company and is used to evaluate the effectiveness of promotion, analyzes classical model of obtaining synergies from the use of integrated marketing communications, as well as justifies obtaining additional synergies in the integration of marketing communications for the proposed scheme. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36893
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36893
Type: Article
Appears in Collections:Наукові роботи студентів, магістрів, аспірантів (ННІ ФЕМ)

Views
Other178
Bulgaria1
Belarus1
Canada1
China11
Germany10
France4
Greece1
Lithuania1
Russia5
Turkey2
Ukraine12
United States13
Downloads
Other104
Bulgaria3
Belarus11
China2
Czech Republic3
Germany4
EU1
France8
Kyrgyzstan1
Kazakhstan1
Moldova3
Netherlands1
Russia67
Ukraine57
United States8


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
МЕТОДИЧЕСКИЕ ПОДХОДЫ .pdf398 kBAdobe PDF274Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.