Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36868
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Наукові дослідження О.В. Живицького в контексті формування сучасного екологічного бренду території
Authors Студінський, В.А.
Студінська, Г.Я.
ORCID
Keywords екологічний брендинг
экологический брендинг
environmental branding
рекреаційне господарство
рекреационное хозяйство
recreational facilities
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36868
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Студінський, В.А. Наукові дослідження О.В. Живицького в контексті формування сучасного екологічного бренду території [Текст] / В.А. Студінський, Г.Я. Студінська // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6–8 травня 2014 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.1. - С. 29-30.
Abstract У широкому розумінні під екологічним брендингом розуміють діяльність зі створення та впровадження екологічно спрямованого бренду на ринок за допомогою маркетингових інструментів, управління технологією просування і рекламною підтримкою бренду з наголошенням на екологічних якостях продукту, основою яких є формування у споживача сприятливого образу продукту, що рекламується. Бренд території має свою специфіку, де екологічна складова грає виняткову роль привабливості. Це стосується не лише курортних чи курортно-туристичних територій. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36868
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

China China
81
France France
1
Germany Germany
4
India India
19200
Ireland Ireland
165041654
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
19194
Romania Romania
1
Russia Russia
4
Ukraine Ukraine
1088154642
United Kingdom United Kingdom
544227617
United States United States
320876233
Unknown Country Unknown Country
57969500

Downloads

China China
3
Germany Germany
2
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
2
Ukraine Ukraine
1088154643
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
-2118659163
Unknown Country Unknown Country
41

Files

File Size Format Downloads
environmental_branding.pdf 195,63 kB Adobe PDF -1030504469

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.