Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36139
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Мовні маніпуляції в німецьких рекламних текстах
Authors Бєлая, Ю.В.
ORCID
Keywords реклама
мовні маніпуляції
языковые манипуляции
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36139
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Бєлая, Ю.В. Мовні маніпуляції в німецьких рекламних текстах [Текст] / Ю.В. Бєлая; наук. кер. Ю.С. Бондаренко // Перекладацькі інновації : матеріали ІV Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції, м. Суми, 13-14 березня 2014 р. / Редкол.: С.О. Швачко, І.К. Кобякова, О.О. Жулавська та ін. - Суми : СумДУ, 2014
Abstract Реклама є складною формою впливу на людину, яка призначена сформувати вибір споживача за допомогою маніпулятивних засобів. Значна присутність рекламної продукції у ЗМІ обумовила високу продуктивність текстів цієї категорії, у яких при цьому вдало використовуються засоби мовного маніпулювання споживачем. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36139
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Canada Canada
1
China China
3
Denmark Denmark
1
EU EU
1
France France
5560
Germany Germany
4
Greece Greece
744092
Ireland Ireland
23595829
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
5556
Russia Russia
5551
Spain Spain
1
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
673867863
United Kingdom United Kingdom
340214263
United States United States
1347735186
Unknown Country Unknown Country
81392577

Downloads

China China
4
EU EU
4
France France
8
Germany Germany
744091
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
18
Ukraine Ukraine
673867864
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
340214261
Unknown Country Unknown Country
49

Files

File Size Format Downloads
Belaya_movni manipylyazii.pdf 206,89 kB Adobe PDF 1014826301

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.