Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35810
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Теоретико-методичні засади оцінки упаковки інноваційної продукції
Other Titles Теоретико-методические основы оценки упаковки инновационной продукции
Theoretical and methodological basis for evaluation of the packaging innovative product
Authors Bilovodska, Olena Anatoliivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0003-3707-0734
Keywords оцінка упаковки
інноваційна продукція
харчова промисловість
оценка упаковки
инновационная продукция
пищевая промышленность
evaluation of the packaging
innovative product
food industry
Type Article
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35810
Publisher Суми: ТОВ "ТД "Папірус"
License
Citation Біловодська, О.А. Теоретико-методичні засади оцінки упаковки інноваційної продукції [Текст] / О.А. Біловодська / Проблеми і перспективи ринково-орієнтованого управління інноваційним розвитком : монографія / за ред. д.е.н., проф.. Ілляшенка С. М. – Суми: ТОВ "ТД "Папірус", 2011. – С. 516 - 534.
Abstract Розроблено теоретико-методичний підхід комплексної оцінки упаковки, який, на відміну від існуючих, ґрунтується на врахуванні запитів споживачів і вимог товаровиробників, а також запропоновано напрямки вдосконалення упаковки для підвищення рівня її відповідності вимогам ринку. Проводячи оцінку упаковки за запропонованим підходом, виробники можуть оперативно виявляти параметри, вплив на які дозволить ефективно зміцнити їхні позиції на ринку, вдало позиціювати продукцію При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35810
Разработан теоретико-методический подход комплексной оценки упаковки, который, в отличие от существующих, основывается на учете запросов потребителей и требований товаропроизводителей, а также предложены направления совершенствования упаковки для повышения уровня ее соответствия требованиям рынка. Проводя оценку упаковки по предложенному подходу, производители могут оперативно выявлять параметры, воздействие на которые позволит эффективно укрепить их позиции на рынке, удачно позиционировать продукцию При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35810
Theoretical and methodological approach to the integrated assessment package is developed. It based on consideration of the demands of consumers and producers requirements, and suggested areas for improvement of packaging to improve its compliance with the requirements of the market. Through evaluation of the proposed packaging approach, manufacturers can quickly identify the parameters which influence will effectively strengthen their market position to position products successfully When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35810
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Germany Germany
107
Greece Greece
39819
Ireland Ireland
467515
Lithuania Lithuania
1
Morocco Morocco
1
Russia Russia
1
Spain Spain
1
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
6331360
United Kingdom United Kingdom
3169284
United States United States
35103434
Unknown Country Unknown Country
6331359

Downloads

China China
5
Finland Finland
1
France France
3
Germany Germany
108
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
18763982
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
18763984
Unknown Country Unknown Country
35

Files

File Size Format Downloads
OtsinkaUpakovkiBilovodska.pdf 469,08 kB Adobe PDF 37528120

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.