Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33075
Title: Основи розроблення та впровадження маркетингової політики розподілу на промислових підприємствах
Authors: Syhyda, Liubov Oleksiivna
Keywords: маркетингова політика розподілу
етапи політики розподілу
складові політики розподілу
рівень товарної новизни продукції
marketing distribution policy
stages of distribution policy
components of distribution policy
novelty of product
Issue Year: 2013
Publisher: ПДАБА
Citation: Сигида, Л.О. Основи розроблення та впровадження маркетингової політики розподілу на промислових підприємствах [Текст] / Л.О. Сигида // Економічний простір : збірник наукових праць. – № 74. – Дніпропетровськ : ПДАБА, 2013. – С. 273-282.
Abstract: У статті систематизовано погляди науковців на поняття «маркетингова політика розподілу», на основі чого виділено три підходи до його розуміння – розподільчий, маркетинговий та логістичний. Визначено основні етапи розроблення маркетингової політики розподілу в межах промислового підприємства, що містять підготовчий етап, етап організації фізичного переміщення продукції від виробника до споживача та етап організації сервісної діяльності. Показано важливість формування складових маркетингової політики розподілу, що знаходяться у взаємозв’язку та є взаємозалежними. Проаналізовано вплив рівня товарної новизни продукції на формування та вибір маркетингової політики розподілу на промисловому підприємстві. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33075
The article highlights the problem of marketing distribution policy. There have been systematized various approaches to this concept – distribution, marketing and logistic. There have also been defined the main stages of marketing distribution policy development within a certain industrial enterprise, these including a preparatory stage, a product physical distribution stage, a servicing stage; shown the importance of components of distribution policy forming; analyzed the novelty of product influencing the development and choice of marketing distribution policy. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33075
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33075
Type: Article
Appears in Collections:Наукові роботи студентів, магістрів, аспірантів (ННІ ФЕМ)

Views
Other105
Canada1
China1
Czech Republic1
Germany27
EU1
France2
United Kingdom9
Netherlands3
Poland1
Russia19
Turkey4
Ukraine77
United States32
Downloads
Other224
China7
Germany3
France5
Russia2
Ukraine78
United States1


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Syhyda_ecpros_2013_74_30.pdf234.83 kBAdobe PDF320Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.