Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32903
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Особливості фасилітаційної взаємодії зі cтудентами професійно-педагогічного коледжу
Authors Бикова, Т.Б.
ORCID
Keywords фасилітація
фасилитация
facilitation
педагогічна діяльність
педагогическая деятельность
teaching activities
Type Article
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32903
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Бикова, Т.Б. Особливості фасилітаційної взаємодії зі cтудентами професійно-педагогічного коледжу [Текст] / Т.Б. Бикова // Краєзнавчий збірник / Уклад.: Н.О. Леміш, В.Б. Звагельський; Ред.кол.: Н.В. Барбара, В.О. Борошнєв, О.М. Волкова та ін. — Суми-Конотоп : СумДУ, 2013. — Вип.1. — С. 195.
Abstract У процесі підготовки майбутніх педагогів до професійної діяльності виникає необхідність приділяти особливу увагу повазі до собистості, усвідомленню її неповторності, гуманістичному й толерантному ставленню до студентів, оптимістичному погляду на можливості їхнього позитивного зростання. Зазначені характеристики організації навчально-виховного процесу визначають специфіку педагогічної діяльності у напрямі фасилітатації. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32903
Appears in Collections: Наукові видання (КІ)

Views

Canada Canada
1
France France
1
Germany Germany
14
Greece Greece
1
Ireland Ireland
12411
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
11
Turkey Turkey
12
Ukraine Ukraine
117316
United Kingdom United Kingdom
60915
United States United States
350866
Unknown Country Unknown Country
117315

Downloads

China China
24822
France France
1
Germany Germany
2
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
2
Ukraine Ukraine
117317
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
60916
Unknown Country Unknown Country
124

Files

File Size Format Downloads
Bykova_Facilitation.pdf 186,88 kB Adobe PDF 203186

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.