Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32689
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетинговый подход к оценке произведений искусства
Authors Заяц, К.С.
ORCID
Keywords предметы искусства
предмети мистецтва
works art
арт-рынок
art market
арт-ринок
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32689
Publisher Сумский государственный университет
License
Citation Заяц, К.С. Маркетинговый подход к оценке произведений искусства [Текст] / К.С. Заяц; науч. рук. Е.А. Мицура // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.4. — С. 109-110.
Abstract Искусство в своем широком значении – это вид культурной деятельности, посредством которого творец выражает мир в художественном образе; другими словами – творчество во всех его проявлениях. Произведениями искусства являются картины, скульптуры и прочие объекты, обладающие эстетической ценностью. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32689
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
France France
2
Germany Germany
7
Greece Greece
1
Ireland Ireland
8138
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
2
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
78556
United Kingdom United Kingdom
39879
United States United States
28074
Unknown Country Unknown Country
78555

Downloads

China China
3
EU EU
2
Estonia Estonia
1
France France
3
Germany Germany
4
Ireland Ireland
1
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Norway Norway
1
Russia Russia
51
Ukraine Ukraine
233223
United Kingdom United Kingdom
1201
United States United States
233223
Unknown Country Unknown Country
113

Files

File Size Format Downloads
Zaiats_works art.pdf 280,2 kB Adobe PDF 467829

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.