Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32547
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетинговые стратегии роста
Authors Бородай, Е.С.
ORCID
Keywords маркетинг
marketing
стратегии роста
стратегії зростання
growth strategies
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32547
Publisher Сумский государственный университет
License
Citation Бородай, Е.С. Маркетинговые стратегии роста [Текст] / Е.С. Бородай ; науч. рук. Л.Ю. Сагер // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.4. — С. 23-24.
Abstract Перед каждым успешным бизнесом рано или поздно встает вопрос, какую стратегию развития следует применять для дальнейшего роста. Для рассмотрения маркетинговых стратегий роста воспользуемся их классификацией, разработанной профессором О. Виханским, который рассматривает стратегии роста как единственно возможные и называет их эталонными. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32547
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
France France
5
Germany Germany
3
Ireland Ireland
18333
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
5
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
96551
United Kingdom United Kingdom
50109
United States United States
27500
Unknown Country Unknown Country
56

Downloads

Belarus Belarus
2
China China
3
France France
192567
Germany Germany
192567
Japan Japan
619
Kazakhstan Kazakhstan
3
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Poland Poland
192567
Romania Romania
1
Russia Russia
96548
Ukraine Ukraine
192570
United Kingdom United Kingdom
3669
United States United States
192567
Unknown Country Unknown Country
2081

Files

File Size Format Downloads
Boroday_marketing.pdf 276,61 kB Adobe PDF 1065766

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.