Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31610
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Огляд інструментів для побудови UML-діаграм класів
Authors Кодола, Г.М.
Волинець, Н.С.
ORCID
Keywords
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31610
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Кодола, Г.М. Огляд інструментів для побудови UML-діаграм класів [Текст] / Г.М. Кодола, Н. С. Волинець // Сучасні інформаційні системи і технології : матеріали Другої міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 21-24 травня 2013 р. / Ред.кол.: А.С. Довбиш, О.А. Борисенко, О.В. Бондар. — Суми : СумДУ, 2013. — С. 31-33.
Abstract In this work the overview of modern software with open source and online versions for building UML-diagrams considered. An example of the construction of the class diagram shown. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31610
Appears in Collections: Наукові видання (ЕлІТ)

Views

Canada Canada
1
China China
6
Finland Finland
1
France France
3
Germany Germany
41541643
Ireland Ireland
73469
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1949
Russia Russia
7
Turkey Turkey
4
Ukraine Ukraine
437653014
United Kingdom United Kingdom
2776735
United States United States
229514674
Unknown Country Unknown Country
8051051

Downloads

Belgium Belgium
1
Canada Canada
2
Chile Chile
1
Croatia Croatia
1
Czechia Czechia
229514682
Estonia Estonia
1
France France
256666
Germany Germany
229514674
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Norway Norway
981
Poland Poland
1
Russia Russia
81872259
Slovakia Slovakia
1
Slovenia Slovenia
256661
Thailand Thailand
1
Ukraine Ukraine
719612560
United Kingdom United Kingdom
501637
United States United States
719612559
Unknown Country Unknown Country
353

Files

File Size Format Downloads
Kodola_Volinets.pdf 166,12 kB Adobe PDF 1981143043

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.