Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31484
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Концепція холістичного маркетингу: сутність та теоретичне підґрунтя
Other Titles Концепция холистического маркетинга: сущность и теоретическое основание
The concept of holistic marketing: the essence and the theoretical basis
Authors Борзаковська, Л.В.
ORCID
Keywords холістичний маркетинг
партнерський маркетинг
соціально-етичний маркетинг
інтегрований маркетинг
внутрішній маркетинг
промислове підприємство
холистический маркетинг
партнерский маркетинг
социально-этический маркетинг
интегрированный маркетинг
внутренний маркетинг
промышленное предприятие
holistic marketing
customer relationship marketing
social-ethical marketing
integrated marketing
internal marketing
industrial enterprise
Type Article
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31484
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Борзаковська, Л.В. Концепція холістичного маркетингу: сутність та теоретичне підґрунтя [Текст] / Л.В. Борзаковська // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 2. - С. 85-94.
Abstract У статті систематизовано погляди науковців щодо розкриття сутності категорії «холістичний маркетинг» та складових елементів цієї концепції. Наведене власне визначення холістичного маркетингу. Досліджено існуючі підходи до побудови структурної моделі холістичного маркетингу та проаналізовано їх основні недоліки. Подано та обґрунтовано авторське бачення сучасної моделі холістичного маркетингу. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31484
В статье систематизированы взгляды ученых по раскрытию сущности категории «холистический маркетинг» и составляющих элементов данной концепции. Приведено собственное определение холистического маркетинга. Исследованы существующие подходы к построению структурной модели холистического маркетинга и проанализированы их основные недостатки. Подано и обосновано авторское видение современной модели холистического маркетинга. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31484
The aim of the article is to establish the essence and the components of holistic marketing concept, to analyse the main drawbacks of the existing structural models of holistic marketing and to develop more reasonable conceptual model of holistic marketing in the modern business environment. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31484
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Belarus Belarus
1
Canada Canada
4
China China
14
Czechia Czechia
1
EU EU
3
Finland Finland
1
France France
2
Germany Germany
1835315
Greece Greece
1
India India
1
Ireland Ireland
84263
Italy Italy
1
Kazakhstan Kazakhstan
1
Lithuania Lithuania
1
Namibia Namibia
1
Netherlands Netherlands
4
Nigeria Nigeria
2
Qatar Qatar
1
Russia Russia
16
Singapore Singapore
2
Switzerland Switzerland
1
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
50059744
United Arab Emirates United Arab Emirates
3
United Kingdom United Kingdom
4441154
United States United States
156540031
Unknown Country Unknown Country
8875708

Downloads

Austria Austria
1
Azerbaijan Azerbaijan
1
Bahrain Bahrain
1
Canada Canada
5
Chile Chile
1
China China
1
France France
221836286
Germany Germany
2
Greece Greece
2
Indonesia Indonesia
1
Kazakhstan Kazakhstan
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
9897
Oman Oman
1
Poland Poland
4
Russia Russia
13
Singapore Singapore
1
South Africa South Africa
1
Switzerland Switzerland
2
Ukraine Ukraine
221836287
United Kingdom United Kingdom
6601
United States United States
221836280
Unknown Country Unknown Country
252

Files

File Size Format Downloads
Borzakovska_Holistychny_marketyng.pdf 564,41 kB Adobe PDF 665525642

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.