Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31242
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Класифікація основних груп стратегій маркетингового ціноутворення
Authors Рябченко, І.М.
ORCID
Keywords цінові стратегії
ценовые стратегии
ціноутворення
ценообразование
маркетингове ціноутворення
маркетинговое ценообразование
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31242
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Рябченко, І.М. Класифікація основних груп стратегій маркетингового ціноутворення [Текст] / І.М. Рябченко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.2. — С. 198-201.
Abstract Узгодження зовнішніх інтересів, таких як продавець-споживач, виробник-продавець, виробники-конкуренти, продавці-конкуренти, та внутрішніх – виробничих і маркетингових служб підприємства – є однією з основних проблем розробки стратегії ціноутворення, тому потребує ґрунтовного дослідження. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31242
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
France France
2
Germany Germany
11
Ireland Ireland
65779
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
2914
Russia Russia
16
Serbia Serbia
1
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
7
Ukraine Ukraine
2384489
United Kingdom United Kingdom
441501
United States United States
131556
Unknown Country Unknown Country
871348

Downloads

Canada Canada
1
China China
4
Czechia Czechia
3897628
France France
441501
Germany Germany
3897628
Israel Israel
1
Latvia Latvia
1
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
3897629
Portugal Portugal
1
Russia Russia
3897630
Ukraine Ukraine
3897630
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
3897632
Unknown Country Unknown Country
296

Files

File Size Format Downloads
ryabchenko.pdf 388,64 kB Adobe PDF 23827584

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.