Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30524
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Відеовербальний текст німецькомовного вербального дискурсу
Authors Бикова, О.Д.
ORCID
Keywords відеовербальний текст
видеовербальный текст
video verbal text
реклама
advertising
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30524
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Бикова, О.Д. Відеовербальний текст німецькомовного вербального дискурсу [Текст] / О.Д. Бикова; наук. кер. С.В. Єрмоленко // Перекладацькі інновації : матеріали ІІІ Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції, м. Суми, 15-16 березня 2013 р. / Ред.кол.: С.О. Швачко, І.К. Кобякова, О.В. Ємельянова та ін. — Суми : СумДУ, 2013. — С. 144-146.
Abstract Дослідивши питання відеовербального тексту німецькомовного рекламного дискурсу, можна зробити висновки, що реклама є багатогранним поняттям і єдиного визначення цього явища не існує. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30524
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

China China
4
Germany Germany
7
Greece Greece
7373
Ireland Ireland
54045
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
16
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
14
Ukraine Ukraine
423746
United Kingdom United Kingdom
213716
United States United States
1270060
Unknown Country Unknown Country
423745

Downloads

China China
147390
Czechia Czechia
1
France France
2
Germany Germany
1114
India India
1
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
2
Ukraine Ukraine
423747
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1270060
Unknown Country Unknown Country
172

Files

File Size Format Downloads
Bykova O.D. Videoverbalnyi.pdf 183,49 kB Adobe PDF 1842492

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.